Vores returret er 14 dage, hvilket betyder, at du har 14 dage efter modtagelse af varen til at kontakte os, hvis du ønsker at returnere varen. Hvis der er gået mere end 14 dage siden modtagelsen, kan vi desværre ikke tilbyde dig refusion eller ombytning. For at være berettiget til returnering skal varen være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage. Du skal venligst kontakte os, inden du returnerer varen, ellers kan vi muligvis ikke udstede en refusion. Vi påtager os intet ansvar for beskadigede eller mistede varer, der returneres uden forudgående kontakt eller tilladelse fra os. Når vi har godkendt returneringen, modtager du en e-mail fra vores returneringsteam med dit returnummer og instruktioner om, hvordan du fortsætter. Efter at have modtaget denne e-mail, skal varerne være os i hænde inden for 30 dage. Refusionen vil ske efter vores skøn senest efter at de 30 dage er udløbet. Varer, der returneres uden for denne tidsramme eller uden forudgående godkendelse, kan blive afvist og returneret til afsender, hvilket kan resultere i, at du er ansvarlig for et ekstra kurergebyr. Vi refunderer ikke ordrer, før den returnerede vare er blevet accepteret af vores lager, inspiceret og tilstand bekræftet.

Hvis den returnerede vare er BRUGT, BESKADET eller ej i den ORIGINALE EMBALLAGE, og håndteringen af varerne sænker varens værdi ud over, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber eller funktion, kan vi trække dette beløb fra tilbagebetalingen op til entreprisesummen. Hvis vi ikke er i stand til at tilbyde fuld refusion, vil der blive opkrævet et gebyr på 20 % af den oprindelige købspris for at dække det faktum, at vi ikke længere kan sælge varen til dens fulde værdi. Inden du returnerer din vare, anbefaler vi, at du tager billeder af varen og emballagen for at dokumentere varens stand. I tilfælde af transportskader giver dette dig mulighed for at dokumentere varens tilstand inden forsendelse for at fremskynde returprocessen og forhindre, at en returnering bliver afvist på grund af skader. Vi accepterer ikke produkter, der er farlige materialer eller indeholder brandfarlige væsker eller gasser. Sørg for, at tankene på alle produkter, der kræver benzin, er tomme, og at batterikablet er frakoblet for batteridrevne produkter. For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis. Du kan ikke blot sende varerne tilbage til producenten, men skal kontakte vores kundeservice inden du returnerer dem, så vi er informeret om returneringen. Hvis du ikke gør det, kan det medføre forsinkelser i behandlingen af din refusion. Medmindre varen er defekt, kan der pålægges et returforsendelsesgebyr plus et administrationsgebyr, afhængig af omstændighederne. Returforsendelsesomkostninger kan variere afhængigt af produktets størrelse og bestemmes af vores kurerfirma. Vi vil informere dig om de omkostninger, du kan pådrage dig, før vi aftaler afhentning med kureren. Vi aftaler en passende dag med dig, men kan ikke angive et specifikt tidspunkt for kurerafhentning. Går du glip af afhentningen, kan vi opkræve betaling for dette, da vi også selv skal betale for udeblevne afhentninger. Hvis du mener, at du ikke vil være i stand til at foretage afhentningen, bedes du give os besked så hurtigt som muligt, og vi vil forsøge at annullere afhentningen. Hvis dette ikke er muligt, bliver vi nødt til at debitere dig for omkostningerne ved den manglende afhentning. Hvis du selv organiserer returneringen, anbefaler vi, at du bruger en sporbar service, da vi ikke kan holdes ansvarlige for returneringer tabt under transporten. Hvis vi arrangerer returneringen, vil der være et gebyr, som dækker omkostningerne ved kurerservicen, og et administrationsgebyr, som vil blive trukket fra din refusion. Husk, at varerne forbliver din ejendom, indtil de er modtaget af en person fra vores lager, og tilstanden er bekræftet. Når vi har modtaget og efterset din returnering, vil du modtage en e-mail med besked om, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi giver dig også besked, hvis din refusion bliver godkendt eller afvist. Hvis din refusion bliver godkendt, vil vi tilstræbe at behandle den inden for 5 arbejdsdage. Dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode krediteres automatisk inden for 3-7 hverdage, afhængigt af din betalingsmetode. Hvis du ikke har modtaget en refusion efter dette tidspunkt, skal du først tjekke din bankkonto igen. Kontakt derefter dit kreditkortselskab, hvis du ikke finder et positivt resultat. Det kan tage noget tid, før refusionen bliver officielt. Hvis du har gjort dette og stadig ikke har modtaget din refusion, bedes du kontakte os på support@outdoortoys.dk .

 

Indsamlinger og returneringer (mislykkede indsamlinger)

Hvis du returnerer en vare, uanset årsagen, skal den pakkes pænt og sikkert til transport. En kurer vil nægte at afhente varen, hvis den ikke er forsvarligt emballeret, og vi bliver nødt til at debitere dig for den mislykkede afhentning. Det er dit ansvar at sikre, at varen er pakket korrekt, og vi skal have din bekræftelse på, at dette er tilfældet, før vi kan arrangere afhentning. Vi anbefaler kraftigt, at du opbevarer den kasse, som forsendelsen ankom i, hvis du af en eller anden grund skal returnere den. Ellers skal du selv sørge for emballage, før vi kan arrangere afhentning.

 

Mislykkede leveringer

Hvis en kunde nægter at acceptere levering eller går glip af flere leveringsforsøg på deres ordre, og varerne returneres til os som ikke-leveret, refunderer vi gerne købsprisen eller sender ordren igen.

 

Annullering af ordrer

Hvis du ønsker at annullere en ordre, der endnu ikke er afsendt, skal du kontakte os med det samme, da vi tilstræber at ekspedere alle ordrer så hurtigt som muligt. Hvis du ikke kontakter os inden for 15 minutter efter du har afgivet din ordre, kan vi ikke stoppe forsendelsen. Vi anbefaler derfor, at du ringer til kundeservice for at annullere ordren. Hvis vi kan stoppe ordren fra at sendes, vil du modtage fuld refusion. Returomkostninger kan variere afhængigt af produktets størrelse og vil blive bestemt af vores kurer eller et fragtfirma. Du vil blive informeret om disse omkostninger, så snart vi har bekræftet, at varen er på vej tilbage til vores lager. Omkostningerne vil blive fratrukket tilbagebetalingen, når varerne er modtaget og kontrolleret.

 

Udveksle

Hvis du gerne vil bytte en vare, så send os en e-mail til support@outdoortoys.dk.

Gaver

Hvis varen blev markeret som en gave ved køb og blev sendt direkte til dig, vil du modtage en gavekredit svarende til værdien af din returnering. Når vi modtager den returnerede vare, vil et gavekort blive sendt til dig. Hvis varen ikke var markeret som en gave ved køb, eller gavegiveren sendte ordren til sig selv for at give den til dig senere, sender vi en refusion til gavegiveren, og de vil få besked om din returnering.

 

Forsendelse

For at returnere dit produkt skal du sende det til: Rebo International GmbH, Zusestraße 1, 25524 Itzehoe, Tyskland. Du skal selv betale fragtomkostningerne for at returnere varen, medmindre varen er defekt. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. I tilfælde af tilbagebetaling fratrækkes returfragtomkostningerne. Afhængigt af hvor du bor, kan det tage tid, før det ombyttede produkt ankommer. Hvis du sender en vare med en værdi på over 50 €, skal du bruge en sporbar forsendelsesservice eller købe forsendelsesforsikring. Vi kan ikke i alle tilfælde garantere, at vi har modtaget din returvare.